Volgers

woensdag 15 februari 2017

Fabrika Fantasy : nieuwe digi's voorstellen

Hoihoi,

Vandaag 15 februari is het weer tijd om de nieuwe digi's voor te stellen van fabrika fantasy.

Deze maand zijn er 5 nieuwe.

Ik stel jullie voor aan de eerste waarmee ik aan de slag mocht als Dt-lid.
Deze heet first flower
Graag zou ik aan deze challenge deelnemen:

De tweede waar ik mee aan de slag mocht komt uit de nieuwe lijn...Fantasy pet...
Graag zou ik deelnemen aan deze challenge:

Ik hoop dat ik jullie geinspireerd heb.
Laat gerust een berichtje na om te laten weten wat je ervan vind.
En ik hoop je snel terug te zien.

grts Debo

2 opmerkingen:

  1. Wat een schattige kaartjes. Mooi die zachte kleurtjes. Bedankt voor het meedoen met de challenge van CCC Digi Creation.
    Kitty DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Both cards are very beautiful! Thank you, Debo!

    BeantwoordenVerwijderen